Kokias paslaugas jūs
teikiate?

Užsiimame vestuvių ir kitų renginių planavimu, koordinavimu, dekoru, šventine spauda bei floristika.

Renginius organizuoja ir koordinuoja trys komandos narės. Dar dvi užsiima dekoru bei floristika, tačiau šventės dieną prie dekoro ir floristikos gali dirbti neribotas skaičius žmonių, kadangi samdome asistentus, atsižvelgdamos į kiekvieno projekto sudėtingumą.

Keliese dirbate?

Ar mums reikia planuotojos?

Manau, kad nėra tokių darbų, kurių neįmanoma pasidaryti patiems, jei tik turite pakankamai laiko ir noro. Planuotoja reikalinga tiems, kuriems reikia saugumo ir užtikrintumo, jog tiekėjai bus kokybiški, šventės eiga lengva ir logiška, jokios detalės neužsimirš. Taip pat, dirbant su planuotoja pačiam organizavimo procesui nereikia skirti tiek daug laiko. Planuotoja gali būti jūsų ausys ir akys, ypač jei gyvenate užsienyje.

Ką daro koordinatorės?

Pagrindinės koordinatorių pareigos yra logiškas šventės scenarijaus planavimas, greitas iškilusių problemų sprendimas (esam matę visko and I mean VISKO), svečių bei tiekėjų informavimas apie tai, kas artimiausiu metu vyks. Juk jeigu tiesiog atsistosite salės viduryje ir imsite šokti savo pirmąjį šokį, Dj nežinos, kad jau metas paleisti reikiamą dainą, o močiutė Birutė ir dėdė Antanas užsiplepėję gali praleisti šį reginį išvis. Esame lyg geriausios draugės, kurios morališkai palaiko prieš svarbius žingsnius ir yra visuomet žingsniu priekyje. Kadangi beveik visuomet dirbame be vedėjų, nebijome į rankas pasiimti mikrofono ir svarbiausius momentus pranešti visiems garsiai.

Kuo jūs skiriatės nuo kitų renginių organizatorių?

Visų pirma, mes teikiame didelį paketą paslaugų - nuo planavimo iki dekoro ir floristikos, esame susidirbusios, tad nekyla jokių komunikacinių problemų. Antra, nesame šabloniškos, į kiekvieną šventę ir kiekvieną klientą žiūrime kaip į unikalų projektą. Nekartojame tų pačių dekoro sprendimų, nedirbame tik su tam tikrais paslaugų teikėjais - esame lanksčios ir prisitaikome prie situacijos, jūsų norų ir biudžeto. Trečia, vestuvės be vedėjo yra mūsų kasdienė duona, tuo gyvename ir tikime. Mūsų šventėse svarbiausia geras maistas, gera muzika ir laisva atmosfera. Dėl šios priežasties didelė dalis mūsų klientų yra tarptautiniai ir mes labai džiaugiamės galėdamos jūsų vestuvių svečiams parodyti geriausia, ką galima rasti Lietuvoje.

Ar yra minimalus renginio biudžetas, kad galėtumėte imtis planavimo?

Visos šventės yra skirtingos, todėl lengviau apie biudžetą kalbėti, kuomet žinome, kokia yra vizija. Juk kelių valandų vakarienė artimiausių rate smarkiai skiriasi nuo ištaškančio vakarėlio 80-čiai asmenų. Visgi, norime akcentuoti tai, jog nesame naujokės, dirbame nuo 2014-ųjų, todėl kiekviename renginyje norime kokybės, o ne kiekybės - nesamdome pirmų pasitaikiusių pigiausių tiekėjų, vertiname jūsų pasitikėjimą mumis, todėl visuomet atsakingai žiūrime į rekomendacijas ir tiekėjų paiešką.

Kiek kainuoja vestuvių dekoras?

Dekoro kaina susideda iš darbų kainos ir visų papildomų išlaidų (gėlės, žvakės, spauda, rekvizitų nuoma ar pirkimas/gamyba ir t.t.), todėl tai labai individualu. Pavyzdžiui, vienose vestuvėse reikia nuomoti baldus, lemputes, kitur viską turi šventės vieta; vienur reikia pagamintų floristinių kompozicijų ir floristės darbo on-site, o kitur į vazeles sumerkiame po kelis gėlių žiedus; vienose šventėse renkamės sėdimo tipo vakarienę, o kitose - grill pikniką.

Ar dirbate visoje Lietuvoje?

Taip, renginių organizavimo paslaugas teikiame visoje Lietuvoje.

Ar dirbate tik su vestuvėmis?

Ne, mums įdomus ir verslo renginių, krikštynų ar gimtadienių, viešų renginių, staigmenų organizavimas.